Na trase budoucí středočeské části dálnice D7 Knovíz – Panenský Týnec s délkou bezmála 17 kilometrů se začíná se zakládáním mostů. Práce na silnici I/7 nadále omezují provoz pouze částečně.
Za příznivého počasí pokračuje dostavba středočeské části dálnice D7 mezi městysem Panenský Týnec a obcí Knovíz s celkovou délkou bezmála 16 734 m km. Denně se na ní podílí na 200 dělníků a obrovské množství těžké techniky, včetně vrtacích souprav. Trasa je rozdělena na 3 úseky. A to Knovíz – Slaný, Slaný Kutrovice a Kutrovice – Panenský Týnec. V celé délce stavby probíhají nadále intenzivní zemní práce. Pracuje se nejen na přeložkách inženýrských sítí, ale i na skrývce ornice v místech, kudy přímo povede těleso dálnice s veškerým příslušenstvím. Největší posun je možné vidět na úseku Slaný – Kutrovice, kde se pracuje na zemní pláni a je dokončena přeložka plynovodu v délce 500 m od Lotouše směr Chomutov. Teď pokračuje přeložení plynovodu délky 800 m ve směru od Lotouše na Prahu. Na tomto úseku budoucí dálnice se už také zakládají 3 mosty. Právě tento úsek mezi Slaným a Kutrovicemi chce ŘSD zprovoznit už v příštím roce, zbylé dva pak hned rok na to.
V celé délce stavby je doprava na původní silnici I/7 částečně omezena a provoz je veden dvěma zúženými jízdními pruhy. S postupem stavby budou omezení upravována.
Práce na všech třech úsecích se drží platného harmonogramu. Ten počítá v první řadě s výstavbou nového jednoho jízdního pásu dálnice vedle stávající silnice I/7. Po jeho dokončení na něj bude převedena doprava a silnice I/7 bude postupně přebudována na druhý jízdní pás dálnice. Toto řešení umožní efektivnější postup prací a zejména na plynulost dopravy během stavby bude mít minimální dopady.